lørdag 13. juli 2013

Siste feriebildene, Paleochora ++


Da har vi vært hjemme ca to uker, og jeg må si jeg lengter tilbake til sol og varme.
En kjempefin ferie har vi hatt. Det var mine svigerforeldre som inviterte med hele storfamilien på 60-års jubileum, så hele fire familier har vi vært på tur. Alle koste seg glugg, og ingen ville hjem siste dagen.

Ikke akkurat sydentemperatur på sunnmøre, men sånn noenlunde greit vær har det vel vært.
Viser noen bilder fra den siste utflukten vår på Kreta til Paleochora. En koselig liten fiskelandsby ved havet.




Der var en nydelig steinstrand, med helt klart og forfriskende deilig vann å bade i. Vi samlet oss litt fine steiner i løpet av turen; de er kommet på norgesglass, og skal pynte her hjemme. - Hver gang vi ser på dem kan vi drømme oss tilbake til sol sommer og strender.


 Da vi kom hjem var vi først en svipptur innom Sverige og handlet litt. 
På hjemturen måtte vi innom Lilleputthammer en tur. Det er beynt å bli tradisjon å svippe innm Lilleputthammer i ferien, og jentene storkoser seg der. I år var vi der sammen med min svigerinne, med hennes mann og deres to gutter, noe som var ekstra stor stas.


Nøtteliten kom frem da lilleputtgjestene hadde forlatt parken ved stengetider, bortsett fra oss da....som utnyttet tiden max til litt over stengetid hehe...  :)


Lite bilde av Naomi til slutt, her var vi på besøk hos min bestemor, for ca en uke siden. Der var det kattunger som jentene koste med....stort sett hele tiden. 

Håper dere koser dere i ferien alle sammen!
Ha en god kveld :)

Ingen kommentarer: