mandag 15. juli 2013

Vi ordner inne -i gangen

Regnvær på sunnmøre i dag og, og det går omtrent ikke an å gå ut uten å ha på fullt oljehyre. Så da ordner vi inne i stedet. I gå dro jeg og jentene innom plantasjen og hageland, jeg kjøpte et par grønne planter blant annet palmen i bakgrunnen der.
Ellers er det kommet ny benk i gangen, med oppbevaring i setet, den er kjøpt hos Skeidar.

Så var det div salg på  KID, så da ble det nye lykter og en tøff sebra-pute også. Og endelig har jeg vært ute å saget meg et lite rognebær-tre som får pynte i gangen. Har tenkt lenge på å få meg et slikt inne-tre:)


Sjalet jeg heklet for lenge siden ligger klart om noen skulle bli for kulsig i "høstværet".....*grøssdetskullejoværtsommer*
Holder forresten på å strikke en kjempefin skappeljakke til eldstemor, viser når den er ferdig.

Ja da er det vel bare å finne på noe inneaktivitet da som å brette klær hihi. Blir nok en tur på trening til kvelden også. Håper det er sol der du er:)
Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

loftkroken sa...

Hei på deg :))
Så stilig og fint det ble på gangen din :))Helt deg ;)
Kjempe flott benk ♥
Ser ut som dere hadde en max ferie også :) Deilig med sol og varme.Ikke mye vedlikehold av brunfargen i dette været:/Skal visst bli fint til helga,håpe håpe...

God sommer klem fra meg ♥

Unknown sa...

En fin dag tross regnvær da:)
Ble kjempefint i gangen:))