onsdag 3. juni 2009

Te og litt visdom



Om noen timer skal jeg avgårde på nattevakt nr tre av tre vakter. Så blir det noen netter fri igjen.  På jobb var det en kollega som tipset meg om den teen under "sweet chili" jeg syns den er kjempegod, og varmer godt i kalde nattetimer.



 
Under bildet følger et lite visdomsord som jeg en gang fant i et interiørblad. Et ord jeg har lyst å leve etter i hverdagen


"Følg alltid din innskytelse når det gjelder å glede andre"
Hanna Winsnes

Ha en god kveld, og en god natt alle sammen:)

4 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

God te du viser frem, har ikke smakt den, men prøvd andre smaker fra samme merke. litt visdom må til i hverdagen. Skjønn "bambi" du har. God vakt!!

mi-rachel sa...

søt bambi.
og veldig bra visdomsord!

et kjært hjem sa...

Jeg elsker te, skal ta å prøve denne :)

Victorias Inspirasjon sa...

Å, jeg likte bambi-figuren! Kjempesøt!