torsdag 9. juli 2009

Inspirasjons kaos

I dag har jeg ryddet i blader. Jeg bruker å rive ut sider som inspirerer meg, putte dem i plast-lommer, og sette dem inn i permer. Jeg har nok litt blad-dilla. Permene mine er stappfulle av gode ideer som jeg en gang skal få tid til å utføre;)
For ikke snakke om permen med mat-oppskrifter!!! Alle de lekre rettene jeg har samlet meg....En dag skal jeg ha en KJEMPEFEST da skal jeg lage allt på en gang......så skal jeg fryse ned restene så jeg kan ha mat i flere år fremover!!

Og så skal jeg faktisk bli kjempesprek, for jeg har samlet en hel MASSE trenings tips....hemmeligheter som skal få flesk og cellulitter til å fodufte som dugg for solen, musklene skal strutte...og for en RUMPE jeg skal få:)

Å SOM JEG GLEDER MEG TIL DEN DAGEN DA ALT DETTE SKAL SKJE!!


Her er noen av permene mine:)

Litt inspirasjon fra interør-permen




I noen av plast-lommene har jeg samlet utklipp som inspirerer meg


I morgen må jeg stikke å kjøpe flere plast- lommer!
"No more magazines for me!"..... på en stund, skal kose meg med dem jeg har nå:).....ok kanskje et eller to utvalgte da......bare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mulig vi har en kasse med plastlommer på loftet.....?

et kjært hjem sa...

Ja det er lurt med permen, deilig å få ryddet opp litt :)

Mariann sa...

Hei, nå ser det ut til å gå bra! På Firefox, og på mamma sin pc :) Sikkert Explorer som er problemet, da!

et kjært hjem sa...

Har en award til deg inne hos meg :)

Laluna sa...

Så lur du er da! Kjempegod ide med permer. Jeg har begynt å kaste noen interiørblader jeg, men som regel så er det jo NOE man gjerne ville tatt vare på-skal gjøre som deg heretter. Vil forresten gjerne komme på den kjempefesten du snakker om, men det er vel litt freidig å si?

Anonym sa...

Kikk innom meg-en liten overraskelse til deg inne hos meg!
klem Hege.