søndag 12. juli 2009

Maileg og mannakorn


Da jeg var på Emmas verden sist, var denne koselige maileg ovnen kommet inn. Den fikk være med meg hjem:)
Her har kaninen akkurat blitt ferdig med et rykende ferskt maileg brød, - tror nok fru kanin venter gjester i dag:)


Så tenkte jeg å vise frem et lite prosjekt jeg har holdt på med.
Vet ikke om noen husker denne messing-staken fra gamle-bloggen min.

Den ble først sprayet sølv

Men jeg ble ikke helt fornøyd, så den fikk bli hvit i stedet. Det syntes jeg ble mye bedre, har tenkt å jøpe lys-mansjetter med prismer til den. Og så pusser jeg den kanskje litt, slik at noe sølv viser gjennom.

Madonnaen kjøpte jeg i en brukt-butikk.
Oppi fyrstikkesken ligger det ikke fyrstikker; men mange små mannakorn på engelsk. -Fant de og i en brukthandel.

Ingen kommentarer: