torsdag 16. juli 2009

malerier og ryddetips

Her kommer en liten titt på noen nye bilder jeg holder på med. Linnea skal ha bambien i midten, Jeg skal også lage et stort bambi bilde til Naomi.


Ellers holder jeg på med denne ryddinga mi da. Tror jeg har pakket vekk 8-10 kasser med ting nå. Dette er ting jeg kan unnvære her vi bor nå, så må jeg ta dem opp igjen til vurdering når vi flytter igjen. Nå har jeg også laget en liste med daglige ryddeoppgaver til alle i huset(bortsett fra Madelen da....hun er tross alt bare 1år, og kan få lov å bare være søt en stund til:)).
I dag kom jeg over en artikkel i det nyeste "I FORM" om rydding, og der stod det en del tips som jeg synes kanskje kan virke fornuftige. Skal ha disse i bakhodet i kveld når jeg skal se litt igjennom kjøkkenskapene:) (Håper det går an å lese dem)
Ha en god kveld:)
(Kilden for tipsene finner du her og her)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hei!
Åååå de maleriene dine er så utrolig fine....Så morsomme de ryddetipsene var:) Skal jeg jammen skrive opp/kopiere:)(og gi til mamman min og...hun kaster aldri noe..)
Ha en fin kveld!
Klem fra
Lotta:)

Alven sa...

Hei :-)

Da er jeg tilbake fra ferie :-) og endelig kan jeg kikke på blogger igjen :-) Så effektiv du er på innleggsfronten :-) Imponert! Artige de ryddetipsene :-) Og fine bilder du har laget :-) Ha en fin kveld :-)

Laluna sa...

Kjempesøte bilder; du er så flink!