fredag 7. august 2009

Hvor er badebuksa mi?




Heihei i natten, det er så godt når freden og roen etter en hektisk dag senker seg, og jeg kan nyte noen stille timer for meg selv. Faren er at jeg kommer meg altfor sent i seng, og blir kanskje litt FOR trett neste dag:

I dag har jeg og mine tre små vært på svømmehallen, noe de elsker. Vi pakket det vi trengte og reiste avgårde. Vi gikk (hoppet,snurret) inn til luken, betalte og skred inn i garderoben.
Skal vi se badetøy til Naomi, Linnea og Madelen værsågod! Badetøy til mor?....Eh nei det lå visst igjen hjemme sammen med to badehetter! Jeg var så heldig å få låne to badehetter gratis, men jeg syntes det var litt for flaut å be om å få låne badedrakt......hvem glemmer badedrakt når de skal på svømmehallen liksom?
....Hvertfall ikke en voksen dame på 31 år!
Jaja jeg hadde på meg en dongeri-stretch skjorts under kjolen min (Den var helt ren altså!)
Den fikk duge som badebukse, og så hadde jeg heldigvis på meg en treningstopp, som kunne like så godt være en bikini overdel. Så ble det heldigvis bading på oss allikevel, og ENDELIG fikk jeg en unnskyldning til å vise frem stretchmerke-magen min etter tre graviditeter.....not.

Skulle tro jeg fortsatt led av ammetåke......som den gangen da vi fant hele eska med fargesifter i kjøleskapet, Naomi lå på gulvet og vred seg i latter.
....Ja vi mødre gjør rare ting av og til.
Kanskje jeg bør hoppe til køys nå?




3 kommentarer:

Lotta sa...

Hihihi.. Så bra det ble bading alikevel:) Ja jeg har funnet mobilen i kjøleskapet jeg..litt sliten da kanskje..hehe
God helg til deg:)
Klem
Lotta

Unknown sa...

Hehe, ganske ammetåkeaktig ja. :) Så fin bloggen din har blitt!

et kjært hjem sa...

He, he, så komisk! Så fint du har laget til bloggen din :)