tirsdag 11. august 2009

Kleskunst

Jeg synes ofte det er så vakre detaljer på klær, kanskje spesielt barneklær.
Jeg ble inspirert av en blogg(Husker ikke hvem sin) hvor det var laget et innlegg om klesdetaljer.
Her ser dere noen detaljer fra klær som finnes her i huset.

Denne genseren har et kjempekoselig motiv synes jeg. Jeg kunne faktisk tenkt meg å male akkurat dette motvet på et lerret, og dekorert et av barneromene. Eller kanskje klipt til forskjellige stoffer og applikert motivet på et barneteppe, en pute ellernoe.




Denne hekla blomsten(kommer ikke akkurat til sin rett her da men) sitter på en lang genser jeg har kjøpt på tante brun den pynter veldig opp.

Dette mønsteret er fra ryggen av en topp fra "chill norway", jeg synes det er et veldig koselig merke.

Detalj fra ermen på en barnegenser.

Ha en god kveld alle bloggvenner. Jeg og min kjære skal nå så smått begynne å tegne kjøkken til det nye huset vårt (krible):)

2 kommentarer:

Victorias Inspirasjon sa...

Hei:o)
Her var det mange fine detaljer! Kjempesøte :-)
Hilsen Victoria

et kjært hjem sa...

Så fine detaljer! Så kjekt å begynne å tegne kjøkken da! Vi var en tur til Ålesund igår og så på kjøkkenløsninger, ikke bare lett å vite hvordan en skal sette isammen skap og skuffer...heldigvis har jeg bestemt meg for frontene...men det er mye igjen som skal bestemmes :) Klem