torsdag 10. juni 2010

Barnerom

Her kommer noen bilder fra Madelen sitt rom. 


Vi er ikke ferdige å innrede barnerommene enda.
 Alle jentene har fått fine bruktsenger  som skal pusses opp. Jeg driver også og leter etter fine tepper til å ha på barnerommene, men det er vanskelig å finne noen fine som ikke er rådyre synes jeg.
Rosa koffert og kake fra  Emmas Verden.
Leke-glassene er fra Ikea. 

Elefant lampen er kjøpt i en butikk som heter Farmor Ingvarda i Ålesund. Det er en butikk som selger mye fint til barn. 



Kofferten under er fra Tamo
Den fikk Madelen til to- årsdagen sin for noen uker siden.


Da er det vel bare å komme seg ut i fine- været. Nydelig sol fra skyfri himmel her i dag:)
Håper dere får en strålende fin dag i dag:)



Perler på en snor

4 kommentarer:

Drømmeskyen sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Så masse fine ting jenten din har:)
Boken jeg har heter minibyggern og er skrevet av Laila Erikasen. Den innholder masse spennende oppskrifter på diverse:)

Hilsen Hilde

Audhild sa...

Så koselige detaljer fra barnerommet!

Ja , idag har været vært 100% nydelig gitt!! La oss håpe d varer!

Elis@beth sa...

Så koselig!!

Giveaway inne hos meg!!

Klem klem!

unicorn blanket and pillow set sa...

Elefant lampen er kjøpt i en butikk som heter Farmor Ingvarda i Ålesund. Det er en butikk som selger mye fint til barn.
replica wholesale ,
maria b master replica 2022 ,