lørdag 21. august 2010

Borddekking


I går kveld hadde vi besøk av gode venner, og hadde det veldig koselig.
Jeg dekket bordet med levende lys og hadde blandt annet heklebrikker som underlag til fatene.
Og små heklebrikker til underlag for glassene, pluss noen glassunderlag i sølv fra brukten.


Denne isbøtten kjøpte jeg på bruktbutikken, kjempefin synes jeg.

Denne nydelige lykta fikk vi i gave.

Vi fikk også denne søte boksen til småkakaer....den bambien har det med å snike seg med på de fleste bilder....men den er da så fotogen;)

Så fikk vi disse nydelige blomstrene:)
Da vil jeg ønske alle en kjempefin lørdag

Perler på en snor

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min - så fant jeg den fine bloggen din!
- legger deg like godt til listen min jeg :-)
Ha en fin lørdag,klem Hege(også sunnmøring;-D)

Mariann sa...

Gleder meg til å komme på besøk! :)

mimmi-leone sa...

Nydelig borddekking!

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Hilsen Mimmi-Leone

Gry sa...

Så lekkert bord du har dekket, virkelig innbydende og smakfullt! Søt boks til småkaker <3 Ønsker deg en fin kveld og en god ny uke! Klem Gry