tirsdag 14. september 2010

Trillebord

Noen som har sett et sånt før? Jeg har vært på utkikk etter et trillebord i akkurat denne størrelsen, og i dag fant jeg et (på brukten til 30 kr). Jeg likte spesielt godt hjulene, men ellers kunne jeg tenke meg å spraye det hvitt.
Til min store forbauselse så likte min kjære også bordet. Han synes ikke vi bør spraye det, da han synes det er fint som det er (det er jeg ikke enig i da).
Da jeg kom hjem så jeg at det er en type kontakt montert under bordet.  Skal tro om det muligens er varmetråder gjemt inni her... for å holde tallerkener varme kanskje?
Der er også et merke på denne kontakten: WILFA
Etter min smak blir altså hele bordet hvitt, bortsett fra hjulene. Er ikke så gira på kornmøller, skip og broer som er motivene på her;)
Hva tror dere?

Ellers vil jeg avslutte med en sang jeg akkurat hørte fra Madelen 2 år i badekaret:

"BÆ BÆ lille lam
Haddu nonne ull
JAAAA JAAAA tæleban
jæi ha tloppen full
tøndatlæ ti moool
å to pa tøppe ti bittelille boooool
AAAMEEEN"

smelt





Perler på en snor

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, så skjønn hun er!

Dritkult bord. JA til å male det. Helt konge! :)

Nå er huset tomt. Hurra!

Anonym sa...

Det var litt av et røverkjøp :)
Madelen er jo bare en STOR hjerteknuser <3 <3
Klemzi fra Bente