fredag 22. oktober 2010

Blomster-tips

I dag har jeg fått vært på trening og deretter tatt helgavasken. Utrolig deilig følelse når det er noenlunde reint og ryddig overalt.
I dag tok jeg inn disse blomstene som jeg har vist dere før, jeg begynte å bli bekymret for dem der de sto ute i kulda, så da tenkte jeg de kunne få komme inn å varme seg litt; så nå pynter de fint opp i stua mi:)

Blomstene heter aster, og frøene er kjøpt her. Disse skal jeg plante neste år også, synes de er kjempfine, de var ganske lett å dyrke frem, og kommer også i andre sorter og farger.
Kan tenke meg at de er fine å tre på en hyssing, og henge til pynt her og der:)
Ha en god helg alle sammen:)


Perler på en snor 

1 kommentar:

Johanna sa...

Oh så pent! Du har mye inspirerande bilder. Ska titta in här oftare!

Klem! :-)