fredag 1. oktober 2010

Litt forandring, og kaninene mine

I dag har jeg hatt en ordentlig rydde og vaskedag på loft-stuen og badet oppe.
Da jeg først var igang, tenkte jeg at det hadde vært kjekt med litt forandring. Lenestolen fikk løst trekk, og sofaen litt ekstra puter og pledd.
Etter hvert blir det kanskje et stort maleri på veggen, teppe på gulvet, så ser jeg kanskje for meg en gammeldags stålampe. Jeg har også lyst å sy nye putetrekk.
Men jeg må ta litt i gangen;)
Vet ikke om noen husker disse kaninene jeg sydde for en tid tilbake?
De fikk altfor lang hals, så i går tok jeg og kortet den ned litt med nål og trå.
De er forøvrig litt blyge i dag, de har nemlig ikke fått kjole enda. 
De skal få strikkede kjoler tenkte jeg etterhvert.
Den ene kaninen er sydd av et laken fra KID, den andre av en duk fra brukten.

Monogram jeg broderte for en tid tilbake.
-På et gammelt putetrekk fra brukten så klart;)
Ha en fin kveld, nå skal jeg på girls-night.

Perler på en snor

2 kommentarer:

Gammel stil sa...

WOW! Nydelig!! Herlige sofa!! Og tenk at du har laget de kaninene! De var søte:)

God helg:)

Klem:)

Franske drømmer sa...

Jøss, så flink du er!! Kaninene ligner jo på Maileg og monogrammet var kjempefint! Jeg er imponert :-))

Her var det masse herlig inspirasjon, gleder meg til å følge deg videre!

Klem, Trine