fredag 29. oktober 2010

Så gresskar selv?

I dag har jeg vært og kjøpt disse bøttene til jentene, så skal de vel rundt omkring en tur å tigge godterier hos naboene i løpet av helgen:)
Jeg jobber nattevakter til mandag, så noen stor markering av allehelgensdag blir det vel ikke.
Men jeg har allikevel lyst å få til litt kos på søndag, litt kaker og knask blir det vel kanskje:)
Jeg skulle gjerne dekket et slikt bord, hehe creepy.  Dette bildet, det over og det under er fra martha stewart, der finner du MYYE inspirasjon.
Så skulle jeg gjerne pyntet med massevis av gresskar, det er jo så koselig.
Jeg har aldri skjært ut noen lykt av et gresskar før, heller aldri smakt gresskar.....
-men det tenker jeg å gjøre noe med til neste år. På impecta.se har de nå tilbud på gresskarfrø, så kanskje jeg rett og slett skal så noen selv? noen som har gjort det før?
Ha det fint så lenge:)






Perler på en snor 

1 kommentar:

Mariann sa...

Har aldri prøvd, og siden jeg kan begå Palme - drap på hva som heslt av grønne vekster er det neppe noe for meg. :) Men jeg gleder meg til å skjære ut gresskarene mine, nå la jeg akkurat Viktor, så hvert øyeblikk setter vi i gang her :) Happy Halloween! :)