mandag 27. desember 2010

Snø, spising og trening og sånn

Det er så utrolig fint ute om dagene, bitende kaldt, men snøen glitrer rundt meg på alle kanter.
Nissekona vår, som sitter ute i snøen og spiser grøt. Skikkelig blåfrossen der hun har sittet  siden lille-julaften. Da fikk hun en fakkel ved siden av seg, og både på lille-julaften, og julaften var det skikkelig koselig og se ut vinduet fra spisebordet. Vi spiste ribbe og nissemor spiste grøt ute i snøen.
Spist har jeg forresten gjort mye av i jula føler jeg. I dag var jeg på romjuls-trening...body-step, i et forsøk på å trene av meg en bilring som jeg tror har sneket seg rundt midjen min de siste dagene.

Det var godt å trene....men litt tungt - det hadde nok blandt annet, med den oste-kaken jeg ikke klarte å motstå like før treningen.
Heretter skal jeg tenke litt mer over hva jeg putter inn i "haudet" i disse glade juletider:)!
 (-Tenkte jeg mens jeg spiste resten av ostekaka*kremt*)


Ha en strålende fin kveld og god natt:)

1 kommentar:

Torill sa...

Mykje som he gått inni haudet og nedi magen her me. Men det må vere lov å kose sej når det e jul. Slapp i fisken e ej uansett ;-)

Stakkars konemor, ho skakje få sej en tur inn da? Synst litt synd i ne.