fredag 15. april 2011

Maileg egg

Disse maileg-eggene kjøpte jeg til påske i fjor, og i dag hentet jeg dem frem igjen.
De er så søte synes jeg med fine farger.





I dag har det til og med kommet noe oppi påskeegget. Madelen ble så lykkelig da hun oppdaget det.
Men tuuuusen takk mamma sa hun flere ganger, hehe skikkelig koselig:)
Store jentene er selvfølgelig ute på piknik (for andre gang) i dag. De må da bli skikkelig glad i friluftsliv tror jeg. De er i allefall helt i ekstase over at det går an å være ute hele dagen uten fullt regntøy eller bobledress og votter. 
Ha en strålende kveld:)
 

5 kommentarer:

Torill sa...

Fine egg, eg har ikkje funne nokon eg likar enno. Hadde tenkt å kjøpe egg til borna som eg tek fram år etter år, og då heldt det ikkje med folie-egg i lilla frå Nille (spør du meg).

God påske!

Unknown sa...

Så fine egg=) første gang jeg titter innom deg, kommer gjerne på besøk igjen =)

Heddas gode grunner sa...

De er så søte disse maileg-eggene. Elsker de vårlige fargene.

God helg og god påske!

Mariann sa...

Kjempefine! Har du sett dem de har på Choccolatte i byen? Nydelige...! :)

Anonym sa...

bape t shirt
supreme hoodie
supreme
bapesta shoes
supreme clothing
Travis Scott Jordan
golden goose sale
yeezy outlet
supreme
jordan 13