mandag 11. april 2011

Vår-vær søndag

Hadde lyst å vise noen bilder fra helgen, sånn på slutten av dagen.
Det var et nydelig vår-vær i går, søndag. Og jeg koste meg og svinset litt rundt med kameraet ute.
Hele familien, og flere naboer var ute og koste seg i det deilige været.
Runar testet veteran-motorsykkelen, for å se om det fremdeles er futt i den etter en lang vinter.
Store-jentene var på danse-øving i går, og da de kom hjem var plutselig hele gjengen igang med å vaske naboens bil!! Fantastisk, neste gang bilen trenger en vask vet jeg hva jeg skal gjøre:)
Madelen elsker å rote med vann, så dette var midt i blinken for henne.

Etterpå skulle jentene på piknik på den fremtidige leikeplassen, så da var det bare å leite frem termosene, og ordne med kakao:)
Ha en god natt, og nyt det som er igjen av kvelden:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Koselige bilder. Klem Beate

Anette {foreldremanualen} sa...

Wow - veldig stemningsfulle bilder! :-)

Minner meg på at enkle hverdagsaktiviteter som å vaske bil kan være supermoro for ungene! ;-)

Unknown sa...

Hehe... så koselig de hadde det !
Og bilen min blei jo sånn nogenlunde rein da ;-)
Neste gang får de ta deres bil...
Barnearbeid ? Nei, det har vi ikke hørt om..... ?