fredag 3. juni 2011

Polkadotter


Lidyll har utfordring på sin blogg om å vise frem sine polkadotter. Jeg er også veldig glad i saker med prikker, og har både kopper, skåler og duker.
Men jeg er spesielt svak for disse prikkete skoene vi kjøpte til Linnea i Spania for noen år siden.
 Kofferten synes jeg også er veldig sjarmerende, den har Madelen fått i gave av sine kusiner.
Stolen over er bursdagsgave til Madelen fra besta og besten, den er kjøp på Living i Bergen.
Dette er altså mitt polkadott-bidrag til Lidylls polkadott-utfordring:)
Ha en kjempefin kveld:)

2 kommentarer:

Huldra sa...

Herlig bidrag! Likte hele stillebenet med både stolen, kofferten og skoene. virkelig lekkert.
Nydelige bilder av skyggespill over her også. Er det ikke gøy med sånne plutselige øyeblikksbilder?

Solhilsen fra Huldrelevenet. :)

Lidyll sa...

Nyyydelige polkadotter!*smile

..utrolig gøy at du hang deg på utfordringen min! Og lekre bildr av lekre ting*smile*

..husk å stemme på din favoritt inne hos meg når avstemmingen begynner!

Ønsker deg en flott ny uke!*smile*
Klem fra meg