torsdag 25. august 2011

Gammel opptrekt stol fra gjenbruk

Denne lenestolen kjøpte jeg for mange år siden på gjenbruk.
Den hadde et helt annet trekk, velour tror jeg det var. Jeg kjøpte den for en billig penge, og fikk trekt den om til ikke en fullt så billig penge, men jeg ble veldig fornøyd.
Den var tenkt å stå i gangen i vårt forrige hus, men etterhvert som vi trengte flere hyller og oppbevaring der, ble det ikke plass til stolen noen steder. Den måtte derfor stå på barnerommet.
-Og det bærer den preg av i dag, dongeritrekket er slitt og lysnet på armlenene, men når jeg ser på den nå, så er den jo fortsatt ganske fin. Kanskje den skal få stå her på stua, i alle fall for en stund, så får vi se om den kjenner seg velkommen her inne:)
Ha en fin dag

2 kommentarer:

Mariann sa...

Den så skikkelig god ut å sitte i! :)

// hadde ikke Ivar kastet skoddene, skulle du fått så mange du ville, vi hadde minst seks stk, tror jeg. Irriterende, men greit - de tenker ikke som oss, som du sa, hehe.

loftkroken sa...

Syns dongeri stoffet var kult når det var litt slitt !
Stilig stol :)

klem