lørdag 13. august 2011

Kjøkkenskap fra Kremmerhuset

Jeg har solgt en IKEA-vitrine som stod på kjøkkenet pluss en seksjon som stod på stuen. Jeg syntes de ble litt for ruvende her, selv om de passet godt inn der vi bodde før.


Det gikk fort å selge disse tingene, dermed kunne jeg kjøpe dette skapet som jeg lenge har sett på hos 
 Jeg så vidt begynt å sette inn litt forskjellig av glass kopper og skåler.
  Det passet godt inn på kjøkkenet, så i kveld er jeg ganske fornøyd:)
Ha en fin lørdagskveld, her blir det film når barna har lagt seg.

7 kommentarer:

loftkroken sa...

Så mye spennende du har på gang ,hele huset er jo fornyet på få uker :) Flinka !
Skapet var helt nydelig !

Klem

Tonje sa...

Nå ble jeg glad! For en fin blogg du har. Har scrollet meg litt nedover her og likte bloggen din veldig godt.

Kjempefint skap! Har siklet lenge på det jeg også, men her er det ikke plass tror jeg...

Legger meg som følger av deg jeg.

Unknown sa...

Så koselig det ble ! Kommer gjerne innom for en "live" titt ;-)

Her blir det også film i kveld, lamed deilig entrecote, fløtepoteter og tilbehør.. nam !

Kos dere :-)

Karlotte sa...

Lekkert skap!! Oppdaget bloggen din i kveld, men her skal jeg fordype meg litt mer tror jeg. Så kreativt og lekkert det skatholdet ble- liker stylingen din;-) god lørdagskveld!
Klem fra Karlotte med Landhandleriet

Unknown sa...

Nydelig skap:))
Klem Henriette

Unknown sa...

Åååå, lykke!
Det skapet er så flott ♥
Så kjekt når man kan selge noe og kjøpe nytt, alltid artig og fornye seg litt;)

Herlige saker du har inni og oppå skapet og;)

Klem Line

Sommerjenten sa...

Så koselig og fint skap. Fin blogg! :)

Ha en fin dag videre ;)