søndag 18. september 2011

Dekorasjon

Denne oppsatsen fallt jeg for da jeg var på den lokale dagligvare- butikken.
De har mye mer enn dagligvarer der, og litt utvalg av blomster.
Jeg vet ikke hvilken plante det er, men den kan kanskje minne om en type aloe-vera??
-Artig at den er flettet synes jeg:)
Og en skjønn liten mose-dott ved siden av med hjerte på:)

Da er dagens selskap over, kjempekoselig å ha familien på besøk -for en fin gjeng.
Vi har kost oss med gode pizza-snurer og nydelige kaker.
I kveld tror jeg at jeg skal legge bena høyt og slappe av med en film eller et koselig tv-program.
Kos deg i kveld du også:)

2 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Stilig dekorasjon!
Den heter svigermors tunge!
Linn

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

For en gøyal dekorasjon :)
Dagligvarebutikkene har mange ganger mye spennende som ikke blomsterbutikkene har, og det er ingen ting å si på kvaliteten eller pris som oftes heller.
Fikk 20 røde langstilkede roser hos min mann nå på vår 20 års bryllupsdag, og dagen etter var det allerede 6-7 stykker som "hang med hode" :) I løpet av 6 dager var hele buketten livløs rett og slett :(( Snakk om å kaste pengene ut av vinduet... Lørdag kjøpte jeg 2 pk med 9 roser i hver på ICA til 69.90
Tror nok jeg har mere gleder av de enn de røde til over 1000 kr...
Håper du får ha dekorasjonen din i lang tid fremover :)

Klem Heidi