onsdag 5. oktober 2011

Hvilken peis skal vi velge???

Nå som det har vært pøseregn, vind og skikkelig ruskevær ute, har jeg virkelig savnet en peis som kan gi litt lun stemning og hygge inne.
Vi er i full gang med å lete etter en peis som kan passe inn, og den skal stå i hjørnet der ved siden av "studio-lampen"
Vi har vært å sett på denne fra jøtul med glass på sidene i tillegg, men da jeg kom hjem tenkte jeg at den kanskje ikke passer så godt inn allikevel. Som dere ser er det helt feil vinkel på peisen her haha, men jeg fikk ikke satt den inn på annet vis. Får en viss følelse da hvordan det ville blitt i allefall.
Kanskje finere med en rund variant, denne er fra scan.
Å DET ER SÅ VANSKELIG!!! Tips mottas med takk:)
Det hadde kanskje vært fint med glass på sidene, på den måten kan flammene ses fra både kjøkken, spisestue og sofakrok.
Ha en kjempefin dag!!:)

6 kommentarer:

. sa...

Vi har denne fra SCAN http://www.scan.dk/no/Scan/wwwscanno/Main-Menu/Produkter/Ved/Peisovner/Scan-63/
og jeg er kjempe fornøyd:)

Frihet sa...

Ikke enkelt, uansett hvilken blir det fint og varmt ;)

Unknown sa...

Hahaha! Så sykt morsomt med de peisene du har satt inn på bildene!!! Jeg likte den runde best. :) Tror det fins runde med glass på sidene også: Bare vet ikke helt hvor. :)

Anonym sa...

Ser for meg en hvit, høy og smal der:):)

Mariann sa...

Av disse to, definitivt den runde! Og fortrinnsvis i rett vinkel på gulvet, hehe! :)

Unknown sa...

Vi har ganske lik den runde... kanskje det er samme tilogmed ?
Kom oppom en dag, så kan du se hvordan den ser ut "live" her hos oss... det er ikke alltid så lett å se for seg hvordan det blir i butikken... ;-)