tirsdag 18. oktober 2011

Saft i en gul kopp

Heisann:) Det ble visst en aldri så liten bloggepause her. Har ikke vært helt på topp siste uken, litt tung i hodet og rufsete i kantene. Nå tror jeg kanskje energien er på veg tilbake.

Her en dag kom Madelen med en av mine fine-kopper på hodet, "se da mamma, jeg har fått meg hatt" Jeg prøvde å forklare at dette er en fin kopp som mamma er litt redd for, om hun vennligst kunne sette den inn igjen i skapet der hun fant den. 
Det kunne hun selvfølgelig ikke, og holdt et fast grep om koppen da jeg prøvde å ta den fra henne. "jeg vil ha saft i den" forklarte hun.
Jaja, så ble det saft på lillemor i den fine gule koppen, "men du må sitte pent ved kjøkkenbordet, som fine damer gjør da!" 
Da saften var drukket opp var ikke koppen så spennende lenger, heldigvis:)
(Koppen er fra Kremmerhuset)



1 kommentar:

Roser og Patina sa...

Vakre bilder av den nydelige jenta de:) Og den koppen var lekker!