onsdag 21. desember 2011

Bildelist

Jeg er så glad for at de siste dagene har jeg fått begynt å henge opp ting på veggene. Denne bildelisten er fra Indiska og den hengte vi opp for et par dager siden.
I går fikk jeg også opp et par kroker og litt hyssing til å henge pynt på, så nå har det blitt ganske julete på denne veggen.
I dag har jeg og mannen fått gjort unna litt julehandel, etterpå så vi polarekspressen sammen med barna. En skikkelig koselig film, jeg fikk faktisk masse julestemning av å se på den. Så den blir sikkert en tradisjon heretter.
Ha en god natt:)

3 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så koselig pyntet på veggen din ♥
Liker så godt de søte mailegene;)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Beate Kristin sa...

For en flott ide!!! Og polarekspressen er såå koselig, vi skal også se den snart! Er nettopp ferdig med den nye julefilmen til Beethoven - også fin. For en herlig tid dette er. God jul til deg og dine!

Beate

starsathome sa...

kjempe flott og julete=)
digger de bildene på lilledoet!!
legger meg til hos deg jeg;)
goood jul
karin