onsdag 21. desember 2011

Bildelist

Jeg er så glad for at de siste dagene har jeg fått begynt å henge opp ting på veggene. Denne bildelisten er fra Indiska og den hengte vi opp for et par dager siden.
I går fikk jeg også opp et par kroker og litt hyssing til å henge pynt på, så nå har det blitt ganske julete på denne veggen.
I dag har jeg og mannen fått gjort unna litt julehandel, etterpå så vi polarekspressen sammen med barna. En skikkelig koselig film, jeg fikk faktisk masse julestemning av å se på den. Så den blir sikkert en tradisjon heretter.
Ha en god natt:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig pyntet på veggen din ♥
Liker så godt de søte mailegene;)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Anonym sa...

For en flott ide!!! Og polarekspressen er såå koselig, vi skal også se den snart! Er nettopp ferdig med den nye julefilmen til Beethoven - også fin. For en herlig tid dette er. God jul til deg og dine!

Beate

starsathome sa...

kjempe flott og julete=)
digger de bildene på lilledoet!!
legger meg til hos deg jeg;)
goood jul
karin