søndag 18. desember 2011

Juleblomster og konfekt

Jeg har prøvd meg på å lage litt julekonfekt, "bounty-sjokolade" Lavkarbo og greier (bortsett fra pynten da) Ikke det beste jeg har smakt, men helt ok:)
Konfekten liger i en søt skål fra "Miss Etoile" , -syns det var så stilig med teksten og dekorasjonen på innsiden av skålen.

I dag har jentene vært i bursdagsselskap, så da benyttet jeg og mannen anledningen til å stikke på plantasjen å handle litt jule-blomster, og juletre. Så da er det en ting til å krysse bort fra "to do" listen.
Ha en riktig så god kveld og natt alle sammen:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så kos med hjemmelaget sjoko, og Bounty som er så godt;)
Kjempesøt den skålen ♥ Jeg liker veldig godt når det er pynt eller tekst på innsiden;)

Ha en flott kveld!

Kle mLine

Roser og Patina sa...

Synes de så kjempegode ut jeg:) Alt trenger ikke å smake helt som det gjør i butikken heller:) Nydelig skål du har kjøpt:) og koselig pyntet:) Klem Ellen.