mandag 9. januar 2012

Jordklode og appelsintre

Hei hei:) Et lite utdrag fra baderomsvinduet i dag. Der står for tiden et av mine egendyrkede appelsintrær, og en jordklode jeg kjøpte hos kremmerhuset
Ikke verdens flinkeste å klippe å lime hehe.
I dag bøtter det ned ute. Jeg var på trening tidligere i dag, og da jeg skulle gå til bilen etterpå var det is under vannet som plaska ned, og jeg datt så lang jeg var. Sikker på det så skikkelig "kult" ut:)
Ellers har jeg og mannen hatt en kjempefin helg i Lillestrøm, hvor det var kickoff for et fantastisk kosttilskudd vi har begynt på. Så bra med hotell-opphold og litt barnefri:)

Nå skal jeg dusje og ha litt shining her, rydde jula helt bort for den henger litt igjen enda. Ut med jula og inn med litt vårstemning; gleder meg allerede til å pynte med påskeegg:)
Ha en fin dag:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg springer til kremmerhuset nå!!! Kjempefin!

Beate♥