mandag 18. juni 2012

Industrihylle fra Jula til kjøkkenet


Da har min kjære mann satt opp hylla jeg kjøpte på Jula på lørdag.
Veldig greit med ekstra hylleplass, og kjekt å få vise frem ting og tang, som ellers hadde blitt stående inne i et skap.



Den ble ganske røff, og det synes jeg egentlig er greit.


 Nå har jeg puslet litt med å sette på plass, det kommer vel til å ta litt tid før jeg blir helt fornøyd, litt redd for at det kanskje ble litt for mange farger på en gang her nå. Det tar vel litt tid å føle seg frem hvordan en vil ha det, i allefall med meg hehe....:)
Hylla ga jeg 299 kroner for
 Hadde jo egentlig tenkt å bruke voksduk til å dekke hyllene, men det droppa jeg rett og slett, tror det er finere uten....

Ha en kjempefin kveld :)

5 kommentarer:

beate sa...

så stilig!! må jo ikke gjemme bort alle disse fiiiine tingene!!

ønsker deg en fin kveld

Unknown sa...

Så kult det ble, Ragnhild!!! Likte alle fargene jeg. Sommerlig og flott! :)

Unknown sa...

STILIG !!!

Noen ganger trenger ikke VELDIG FLOTTE ting å koste all verden !!

Digger fargene du har satt sammen her jeg... også kan du heller f.eks variere med litt andre farger etter årstider o.l...

Det er jo sommer nå ♥

Unknown sa...

SItter foresten og ønsker at jeg hadde en ledig kjøkkenvegg akkurat nå, så jeg kunne kopiert deg... hehe...

Anonym sa...

kd 14
jordan outlet
bape hoodie outlet
bape outlet
jordan outlet