tirsdag 5. juni 2012

Mine bilder og en "u-kul" mor

Disse bildene henger på stua, hadde vel  tenkt å ha dem på barnerommene, men synes egentlig de passer fint der de henger nå også.
Jeg er veldig glad i å være kreativ, og liker godt å male bilder. De siste årene har det desverre ikke blitt så mye tid til denslags. Men etterhvert skal jeg få malt litt mer til både loftsue og stua nede tenker jeg:)

Nå skal jeg kjøre jentene på dansetrening, de øver til et stort show i neste uke, så det er øving omtrent hver dag for tiden.
Jeg er kjempeglad i å danse selv og har danset bl.a ballett i mange år. Så jeg kjenner det rykker i dansefoten når jeg henter barna på øving, dersom de ikke er helt ferdige.
Men jeg har fått klar beskjed av min snart 11-årige datter at jeg ikke må danse, eller i det hele tatt bevege meg til musikken hvis jeg ser på øvingene deres, for det er rett og slett bare såååå FLAUT....hehe mor er rett og slett ikke kul nok.

Så dermed skal jeg stå stille rett opp og ned når jeg henter dem i dag, og ikke lee på et øyelokk en gang.

Ha en kjempefin kveld :)

Ingen kommentarer: