onsdag 22. august 2012

Tilbake til hverdagen og noen ferieglimt






Heisann !! Da er feien over for denne damen. I natt er det på igjen på arbeid.
Vi har ikke hatt noen langtur i år, da hus og hage har stått i fokus.
Men en liten tur har det blitt, og i år som to år før har vi vært innom "lilleputthammer" En koselig liten familiepark i Lillehammer som både vi voksne og barna liker veldig godt.
På bildet over er mamma og Madelen på "svanetur".



Jeg ler meg ihjel av dette bildet, fy som det kilte i magen, men det ser dere vel;)
"Froskehopp" heter karusellen og var barnas desiderte favoritt.


Madelen, tar seg en pust i bakken utenfor et av de mange små husene i den lille byen.

På hytta, Naomi i farta....





Noen turer i skog og mark ble det også
Og noen myggstikk å klø på..............

Ha en kjempefin kveld:)


4 kommentarer:

et kjært hjem sa...

Ser ut som dere koset dere, kjedelig at vi ikke fikk tatt turen med dere!! Skjønne jenter!! Har meldt meg på bloggtreff jeg også ;) Klem Ane

Unknown sa...

Koselige feriebilder:)

Ha en fin kveld:)

Klem Linda

Janne sa...

Så herlige bilder, morsomt med karuseller:))

God klem!

Janne:))

Mitt Hjerte sa...

Flotte bilder:) vi var også på lilleputthammer i fjor,kjempe koselig park!!!