mandag 22. oktober 2012

Gammel skoleplansje på barnerommet


Hei og god formiddag!
På sunnmøre regner det i dag så jeg og Madelen koser oss inne. Mandagene er stort sett barnehagefri når jeg ikke har jobbet natt, så da får jeg og minstemor være sammen en stund.

I helga var jeg så heldig å få tak i noen gamle skoleplansjer. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal ha dem enda, men en av dem har enn så lenge fått plass på Linnea sitt rom. Hun  ble veldig fornøyd selv, og jeg synes også den er meget dekorativ.

Ha en kjempefin dag alle som titter inn!! :)

5 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Åh så fint!!! Klem

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så utrolig fint,har så lyst på slik selv ☺ Finfin mandag til deg..
Beate

Unknown sa...

Sååå koselig den var ♥

Tonje Merethe sa...

Så fin plansje. Syntes de er veldig dekorative.

Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem fra Tonje Merethe

Husmora sa...

Den var nydelig :)