torsdag 8. november 2012

Høst -stue

Heisann, ukene går i et, og tiden flyr, snart er det ikke "bare" høst lenger, men julemåneden og vinteren står snart for døren.
Jeg må innrømme at jeg gleder meg til jul og alle forberedelsene. 
Dette innlegget blir mer av det "høstlige" slaget. Bildene er tatt for ca en uke siden, på en altfor forsinket bursdagsfeiring til eldstejenta.

Jeg synes alltid det er så koselig å pynte med litt ORANSJE på denne tiden av året, en farge jeg blir glad av, som er varm og lun synes jeg.
 Oransje kommer visst mer og mer i interiøret også fremover. Selv holder jeg meg til detaljer som kan byttes ut etter en tid, som blomster og frukt. Jeg kommer ikke til å male en vegg oransje eller kjøpe meg en oransje sofa da, selv om det oså sikkert kan være tøft.

Duken på bordet kjøpte jeg hos KID, og sopp-staken er fra housedoctor.
Det var dagens lille VARME og GLADE innlegg fra meg.
Nå skal jeg finne senga.
Ha en god natt :)

6 kommentarer:

loftkroken sa...

Det var et friskt og lekkert innlegg:)) Fint med de oransje detaljene ♥ Lampen over salong bordet laget så stilig mønster i taket,ser ut som du har den gedigen rosetten ;)

Klem bente

Jatte sa...

Så nydelige bilder! kjempefint i stua deres, fint med de orange detaljene :)

Ha en fin Fredag,
Klem Klem

Miss Susie and the Bandits sa...

Kjempefin stue!
Utrolig lekre vinduer i huset ;o)
I like!
Herlig med oransje om høsten.
Ha en flott helg :o)
Klem Susanne

Helenes Interiør sa...

Nydelig hjem du har :)
God helg ønskes herfra.

♥ Helen sa...

Kjempekoselig stue.

Anonym sa...

yeezy 700
yeezy wave runner 700
hermes bag outlet
bapesta
goyard bag
supreme new york
yeezy
bape
golden goose outlet
kyrie 9