torsdag 15. november 2012

Litt mer fra bloggtreffet på HERLIGHET





Her kommer et lite innlegg til fra gårsdagen. 
Kristin som er eiger av HERLIGHET forteller her om butikkens historie fra begynnelsen og frem til i dag:)
Jeg brukte mye tid på å se meg rundt i butikken, og å fundere på hva som kan bli passende julegaver i år hehe:) -Og som sagt, noen ble det, men det er hemmelig:)

Jeg synes denne plakaten var så tøff og praktisk. En rosa tolix-stol hadde virkelig vært fint på jenterommet.



Lexington...


Fin juleseng ikke sant:)


Kul industrihylle



Disse uglelampene fallt jeg litt for...


Det koselige lyshuset dufter kanel


Til slutt en kjempesøt lysholder som pyntet matbordet, det skal dere få se mer  av i morgen. Måtte rett å slett dele opp litt her:)
Ha en kjempefin kveld alle sammen :)


4 kommentarer:

Bella sa...

Takk for igår! :) Kjempefine bilder, og er helt enig med deg at der er mye lekkert. ;)
Håper det ikke blir lenge til neste bloggtreff! Det var gøy å møte andre bloggere på sunnmøre. :)

Fin kveld til deg!

Klem

Marianne With Nor sa...

Takk for ein koseleg kveld!!! Masse fint ja, huff eg blakka meg der;) hihi

Ha ein fin kveld!

Klem

by BeaTell sa...

Takk for i går :D

Virkelig mange fristelser ja! Ønskelisten er lang, men må nok ha et realistisk forhold når det gjelder lommeboka ja!

Håper det blir flere treff :D

Klem

toves sammensurium sa...

Kjempekveld på alle måter,kjenner jeg skulle hatt enda en der inne...men det spørs hvor samarbeidsvillig visakortet er!!;/
Trivelig å treffe på medbloggere igjen - vi får håpe stafettpnnen går videre om ikke så altfor lenge!
Toveklem:)