lørdag 1. desember 2012



1. Desember, i dag hadde jeg planer om å ta mange fine bilder, men dagen har bare gått så altfor fort.
Plutselig hadde mørket senket seg.


Det ble et lite bilde av julestjerna da. Den ble pakket frem i går, og skal få lyse i kjøkkenvinduet hele desember.



Et lite bilde fra fjordårets pakkedisk.
 I år kan jeg skryte på meg å være tidlig ferdig med julegavene, allerede i november var jeg ferdig, nå er det bare litt småplukk igjen.
Håper du får en strålende fin desembermåned uten stress og mas. Ikke ta alt så nøye, vask litt her og der hvor det synes. Sett frem juleblomster, spill julemusikk og kos deg :)

2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Sier meg hjertens enig,bedre å ta en durabelig vask etter jul,når man har fått ryddet vekk,og heller fokusere på barna og familiekos i tiden fremover :)
Flinkdu er som er såpass ferdig allerede :)
Toveklem:)

Janne sa...

Lurt, og veldig enig med deg!

Klem:-)