fredag 7. desember 2012

I vinduskarmen



Heisann og hoppsann, håper dere nyter adventstiden, uten å stresse.
Jeg pynter litt her og der mens hybelkaninene koser seg i hjørnene. Det skal de få gjøre til i morgen, da tar jeg en liten vask.
I kjøkkenvinduet står en zink-adventsstake fra KID som jeg kjøpte i fjor. Pottene med svibler er også derfa. De små telysholderne kjøpte jeg hos Emmas verden.

Jeg og Madelen har kost oss hjemme i dag.- Jeg fortsatt litt ør etter nattevakter ; Madelen har lekt og sett på "jordbær-Mahilde"
Sviblene jeg kjøpte for et par uker siden, har begynt å springe ut i full blomst. Jeg har ikke gitt dem noe vann, da jeg synes de blir så lange og stenglete da. 
Nå er de akkurat perfekt, faste og fine uten å bikke hverken den ene eller andre veien som jeg har opplevd før.
"Denne vil jeg ha på rommet mitt mamma"
Hehe, begynnt å få sansen for detaljer allerede :)

Jeg har masse kongler som jeg plukket hos mormor, en del er som dere så tidligere blitt krans. Resten skal jeg pynte med litt her og der. Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på en konglegirlander.

Ha en fin fredag:)

Ingen kommentarer: