mandag 10. desember 2012

Skrivebord


Heisann :)
10 desember, det er så vidt kommet litt snø ute, så det er blitt litt mer julestemning, utenfor vinduene.
Alle barna har vært forkjøla nå, minstemor er blitt frisk, de to eldste har fortsatt feber. Så her er det fortsatt "vi roer oss inne"-stemning.

Jeg må også fortelle at jeg var så heldig å vinne, en veske og et sjal fra BARFOTA i dag; - fra giveawayen hos Har en drøm. Gjett om jeg ble glad!! :)


Viser noen bilder fra skrivekroken på kjøkkenet i dag.
Lyset er fra Tine K det dufter nydelig av fiken.


Denne kulepennen er også fra Tine K, fin til å skrive på pakker og julekort med :)
Det var dagens lille adventsinnlegg fra meg.
Jeg ønsker deg en fin kveld:)


1 kommentar:

loftkroken sa...

Så koselig innlegg ♥
Trodde du hadde fått deg en tryllestav ;)

Klemmer