onsdag 20. mai 2009

Bilde og plakater


Da er minstemor i seng, og jeg kan endelig ta meg litt egentid før huset må ryddes. Det er utrolig for et tempo det begynner å bli på den lille snuppa. Hun vil liksom være overalt på samme tid. Og så skal det helst skje noe hele tiden, men hun er da verden skjønneste allikevel:).
I dag fant jeg dette bildet på gjenbruk, synes det var ganske søtt. Det passer vel godt til å henge på et prinsesserom?Det hadde en ganske sliten plastramme, så den må skiftes ut med en bedre og finere 


I går kom disse plakatene i posten:) Tusen takk snøstorm for kjempefine plakater. Gleder meg til jeg skal finne plass til dem.




3 kommentarer:

Unknown sa...

Så søtt bilde du fant! Passer perfekt til å henge over senga eller noe. Og kjempefine plakater! :)

et kjært hjem sa...

Veldig fine plakater :)

RA/finetingtingeling sa...

Nydelige plakater. Keep Calm And Carry on er en gjenganger ser jeg. Jeg har den i blått og tenker nøye på hvor jeg skal lage hull i veggen! :):)