torsdag 30. juli 2009

Husmortrim


Nå er det virkelig på tide å komme inn i normal rytme igjen tror jeg. I kveld tok det laaaang tid før barna sovnet, jeg vil ha tilbake kveldene mine!
.....Men det er jo så godt å strekke seg litt ekstra lenge på morningene og da!:)
Et lite humor-innslag fra gangen vår. Et skilt kjøpt på tantebrun.
Vet ikke hvorfor jeg falt for det, men jeg synes det var veldig morsomt. Jeg liker å synge, og jeg elsker å danse altså! (-Men banning er ikke fint da;)).
Jeg må forresten bare fortelle at jeg har begynt å danse hjemme i stua! Hele to kvelder på rad:)
Jeg måtte dele opp økten litt da, på grunn av diverse oppdrag fra barna innimellom....hehe.
I dag var forresten alle tre jentene med å trimme; Madelen stod i leikegrina si å vrikka på rompa, så Naomi fikk fullstendig latterkrampe:)
Så ble plutselig skjermen svart, midt i beste sambarytmen! Da var det Linnea som var blitt lei og skrudde av fordi hun ville se "Dora" istedet.....!:) Jaja litt nå og litt da, det virker vel det og?
Jeg trente til denne videoen, tror jeg bestilte den på ebay. Ser kanskje litt merkelig ut, men skikkelig gøy! Jeg kjenner at magemusklene har fått kjørt seg....og det trenger de!
God natt:)






1 kommentar:

silje-sin sa...

Jeg også vil ha tilbake kveldene mine!! He he:) Ungene er så seint i seng, og alt jeg har planer om å gjøre på kvelden faller i grus. I dag sovnet jeg da jeg la eldstemann, og har vært stuptrøtt siden jeg våknet. Kanskje jeg må begynne med dans jeg også;) Liker bloggen din veldig godt:) klem fra silje.