fredag 31. juli 2009

koooselige stoffer


Jeg synes det er så koselig med stoffer med vintage og retro motiv. Skulle gjerne sydd f.eks noe sengetøy til jentene i et slikt stoff. Jeg husker et spesielt et sengetøy som jeg selv hadde da jeg var lita, tror det hadde regnbuer og hjerter, og det var bare mitt. Det var så koselig å legge seg i dette sengetøyet; spesielt da rommet var nyryddet og senga akkurat skiftet på. Ahh nå ble jeg helt nostalgisk, jeg husker fortsatt følelsen:) Slike minner vil jeg gjerne være med å skape for jentene mine.

Sengetøyet under fant jeg på et loppemarked for noen år siden. Jeg synes det er så koselig, hadde tenkt å gjemme det til hvis jeg fikk en gutt.....men det gjorde jeg jo ikke. Så kanskje det blir gave til noen, eller så gjemmer jeg det til barnebarna mine.(Ikke bare er jeg tidlig ute å kjøpe julegaver, jeg er tidlig ute med gaver til barnebarna og.....FOR en bestemor jeg kommer til å bli, om tja..kanskje sånn femten til tjue år hehe)

Av og til bruker jeg å surfe på nettet etter koselige stoffer, noen har jeg funnet på superbuzzy.




Og her er noen fra reprodepot:


Drømme drømme......:)
parkveien 14 er det konkurranse for den som vil være med:)

1 kommentar:

mi-rachel sa...

å ja her var det mange herlige stoffer.
vekker barndomsminner...