onsdag 1. juli 2009

Sitt ned og hvil


Jeg har hatt et lite prosjekt gående noen dager. Denne benken og det gamle camping-bordet nedenfor har fått seg en liten makeover. Benken kjøpte min mann for noen år siden billig på obs bygg. Bordet kjøpte jeg på en bruktbutikk for et par måneder siden.




Begge fikk seg et par strøk hvitmaling og litt tekst. Voila! -Litt fransk stemning i hagen







Ellers har dette vært en "Litt sånn der" dag. Naomi har hatt opp i 40gr feber, og har vært på legevakten. Der fikk vi vite at hun har halsbetennelse, og må ta penicillin.
Det verste jeg vet er når barna er syke,vet ikke hva godt jeg skal gjøre for dem. 
Stakkars lita har ikke orket noenting, bare lagt på sofaen og sovet. 
Håper medisinen virker raskt, og at hun får en bedre dag i morgen.
Ha en god natt alle sammen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Så flott det ble! Helt nydelig! Du er så flink. :) Håper Naomi føler seg bedre!