fredag 30. oktober 2009

høstkos

I dag har vi hatt en enkel middag. Og siden det er høst/vinter og Halloween, dekket jeg bordet med litt høstfarger.

Serviset fikk jeg til ca 20 kr delen, på brukt butikken.

Jeg er alene med barna et par dager, og det går i et forrykende tempo, er sååå glad at mannen kommer hjem i morgen. Det er koselig og da, men ikke helt lett å vite hvordan en skal dele seg på tre alltid:) Jeg prøver å passe på å gi like mye oppmerksomhet til alle, selv om det kan være en utfordring.


I kveld skal vi bare kose oss, og jeg skal prøve å gi litt ekstra oppmerksomhet til de to eldste når minstemor har lagt seg.
Kanskje vi skal lese en bok eller ha en liten hobbystund:)

Ha en fin kveld dere og:)

1 kommentar:

Nooria sa...

Jeg skjønner godt at du gleder deg til pappaen kommer hjem. Her i huset prøver vi å ikke overlate flokken alene til hverandre mer enn nødvendig. Med tre små fra seks år og ned til ett, er det ganske krevende.

Herlig med høst og høstfarger! Og snart er det førjulstid også :).