torsdag 29. oktober 2009

inspirert....eller...?

Litt tidligere i kveld, sånn rundt drømmehagen, og barneTV tiden; fikk jeg akutt lyst til å gjøre noe kreativt. Dermed snek jeg meg en tur opp på loftet da barna var opptatt med TV-tittingen.
Jeg har nermest støvsugd huset for mitt kreative utstyr; noe har jeg gjemt unna blant annet hos mine foreldre, men det ligger fortsatt en del i kasser på loftet.
Jeg dukket ned i kassene, og fant noe jeg kanskje kan bruke.

Jeg fant også denne sparkebuksen, det var det første klesplagget mamma fikk til meg noen måneder før jeg skulle tre inn i denne verden:)


Er den ikke fin? Er så glad jeg har tatt vare på den.

Nå sitter jeg her da, etter leggetid, og lurer på om arbeidslysten min fløy avsted, i stad da jeg åpnet verandadøren for å lufte litt.
Tror i alle fall jeg må unne meg en liten stund i sofaen før jeg tar til med noe.
Så må jeg jo forresten opp igjen på loftet for å hente symaskina, for jeg har jo pakket bort den og.....
ÅÅÅH som jeg gleder meg til et eget syrom.......Føler at jeg prater og prater om alt jeg skal gjøre og sy og så kommer jeg ingen vei liksom....:)
Jaja....nå tar jeg meg en stille stund, så ser jeg hva kvelden bringer:)
Kos dere:)

2 kommentarer:

Mariann sa...

Kos deg også! JEg skal male kontor! :)

Sidsel Veierland sa...

jeg har heller ikke noe syrom, men lagde meg et bittelite bord, som jeg satte på soverommet vårt. Under bordet har jeg en stor verktøykasse fra Biltema, med sysaker og slikt i. MEN du verden som jeg gleder meg til å få et arbeidsrom engang...