onsdag 2. desember 2009

Førjulstid

Hei hei:)
Da har vi begynt på julemåneden. Det er ikke så mye jeg har fått pyntet enda, men noen lys og en liten julekrybbe har jeg fått opp. Det blir ikke prioritert så mye julepynting med oss i år, det blir vel heller så smått å begynne å pakke flyttelass.
Bloggen må nok komme litt i andre rekke denne tiden.




En ting er i alle fall DEILIG å tenke på; nemlig at jeg snart er ferdig med ALLE julegavene:)




Det har blitt litt jule pynt-laging på barna, litt klipp og lim hører førjulstiden til





Ellers er vi i full gang med å planlegge farger i nye- huset. Veggene er snart ferdig-pusset, så snart er det maling og tapetsering som står for tur. Etter det skal vi legge gulv og flislegge:)

Ha en fin dag:)

2 kommentarer:

Torill sa...

Vi held på å tapetsere idag. Eg får dessverre ikkje gjort så mykje med to små ungar. Fargar er vanskeleg. Kva slags fargar har du i tankane? Bestemt fliser?

Torill sa...

Eg likar forresten Butinox sine fargar (Obs Bygg). Skal prøve å male ein kvitfarge, Blitz 5814, på stove, gang og loftstove. Tenker 5753 Himmel og 5750 Perle på barnerommet (blått). Men vårt soverom og gjesterommet/hobbyrommet/trimrommet veit eg ikkje.