søndag 13. desember 2009

Kreativ førjulskos

I helga har vi hatt hektiske men kjempekoselige dager med generalprøve og jule forestillinger.
Naomi og Linnea har vært med å danset. Og ellers var store og små med og danset oog sang.









Etter forestillingen delte "nisse-løven" ut godteposer, det kan du tenke deg var stor stas:)



Det var også avduking av "pepperkake landsby" Der flere grupper har konkurrert om ålage den fineste pepperkake hus/kreasjon.

Her er en flott borg



Jeg ble helt "Blown away" av "Noas ark" som noen hadde laget, den var bare så forseg-gjort.













Herskapshus


Kirke



Dette hust har jeg og noen andre damer vært med å laget.
Vinneren blir kåret om en uke,så jeg krysser fingrene;)




Ha en fortsatt fin ventetid:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Koselige bilder. Pepperkakehuset deres var kjempefint! :)

Laluna sa...

Ser så koselig ut, vi fikk dessverre ikke med oss forestillingen denne gangen. Men husker den i fjor var veldig bra! Inspirerende pepperkakehus også, men tror vi legger lista litt lavere her i huset...

Mariann sa...

Plutselig ble jeg veldig pinlig berørt over mitt og Sara sitt nokså stusselige og nå uten-flere-non-stop-igjen pepperkakehus, hehe!