tirsdag 5. januar 2010

Jula kom og jula gikk


Hei og hå, da er julen faktisk over, og jeg sitter igjen med en litt rar følelse. Jeg kjenner meg faktisk litt snytt for hele jula.
Før på denne tiden kunne jeg ikke vente med å få jula ut av huset....men nå; ja jeg kunne faktisk tenkt meg å hatt jul en gang til med det samme.


Vi har ikke hatt juletre, og jeg har heller ikke hatt tid til å bake noe særlig eller gjøre andre julete" ting år..... nei jeg mener selvfølgelig i fjor...hehe:)
Kasser har stått litt her og der, med begynnelsen til et flyttelass oppi.


Skal tro om jeg ikke kommer til å begynne veeeeeeeldig tidlig på jula i år:)
Jeg har dessuten tenkt at jeg kanskje skal gjøre ekstra mye ut av påsken i år, som kompensasjon for dårlig med julestemning.

Heldigvis hadde vi en kjempekoselig julekveld hos svigers, og nyttårsaften var vi hos mine foreldre, det var også veldig koselig.
Jeg tok bilder av noen gamle julekuler jeg husker fra da jeg var barn.
Bildet over malte jeg til mamma for non år siden.


På huset har vi nå fått lagt parkett i hele hovedetasjen; bildet er tatt fra kontoret inn på stua
( Det er mye finere i virkeligheten ). Nå skal vi begynne å legge på loftetasjen. Kjøkkenet kommer på torsdag, så vi har nok å gjøre fremover.

Ellers skal vi være ute herfra om 10 dager, så jeg pakker og pakker. Vi kan ikke flytte inn i nye huset enda, så vi flytter til en mindre leilighet i tre uker Deretter får vi låne et hus i x antall uker før vi eeeeeeeendelig kan flytte inn i vårt nye hjem.
ÅÅÅÅÅÅ som vi gleder oss!

We blogs!

Ingen kommentarer: