torsdag 4. mars 2010

Fototapet

Vi har tenkt litt på om vi skal ha fototapet på en vegg eller to i nye-huset.
Hos photowall har de mange fine motiver.
Jeg synes dette motivet var litt koselig.



Eller hva med blå himmel med en stor sol på. Vi har en ganske lang vegg rett frem i trapperommet fra loftet til hovedetagen. Det hadde jo vært litt stilig med en stor sol der på regnfulle sunnmørsdager. Da kan jeg sette meg på en stol rett foran trappa, med en appelsin og kakao og late som jeg er på påskefjellet; eller i syden.
- Og så kan jeg si at solen skinner alltid hjemme hos oss, -selv om den er borte noen måneder på vinteren....:)



Jeg synes også at disse dyrene var litt tøffe.

Noen som har erfaring med fototapet?


1 kommentar:

Unknown sa...

Stilige tapeter! Jeg syns det er veldig flott med tapet, men jeg vet ikke om jeg er så sporty at jeg tør i det nye huset. Kanskje på barnerommene. Det fins jo så mye fint!