onsdag 7. juli 2010

Bambi bruktfunn, før og etter


Jeg bare elsker å gå i brukt-butikker. Elsker følelsen av å ha gjort et kupp, og spenningen med å ha funnet en skatt, eller en "stygg andunge" som jeg kan pusse til å bli en "svane"
Disse små søte lysestakene fant jeg her om dagen på en av mine runder.
 Dette gamle speilet fant jeg også, fikk det for 10 kroner.
Jeg tenkte jeg skulle spraye de små stakene hvite, og male speilet hvitt....tjihi så spennende å se hvordan det blir:)

-Jeg lurer på hva de tenker de som jobber på gjenbruk, når jeg kommer på en av mine "sonderingsrunder".
"Åh der er hun damen igjen som samler på skrot."...Hehe, neida så gale er det vel ikke da...:)
Jeg malte speilet så det skulle se litt slitt ut, og sprayet stakene lett hvite.
Etter en ide jeg så i "Jeanne d´Arc Living", fjernet jeg pappen bak speilet og pusset ned speilflaten bakfra så det ble  et lite "vindu" i speilet. Deretter limte jeg fast et nostalgisk kort slik at du ser motivet når du speiler deg.
kortet er kjøpt hos Emmas verden.
Så laget jeg et lite stilleben med tingene, og en liten bambi; og en blomst i et eggeglass.
Hmmm nesten litt julete.....:)
Fatet kjøpte jeg også bå brukten, syns det var litt spesielt, og fine farger.
Det står under at det er laget i Halden.
Litt koselig ble det da vel... ikke sant?

Kos dere i natten:)

Perler på en snor

1 kommentar:

Mariann sa...

Så stilig det du gjorde med speilet! Tror jeg må ta meg en tur på den sjappa di en dag! :D