torsdag 8. juli 2010

Husmaling og utedag




I dag har vi vært ute hele dagen. Mannen har begynt å male huset i fargen "skumring", mens jeg tusler sammen 
med barna.

Det blir litt is-spising, og det har til og med vært varmt nok i dag til at barna kunne hoppe litt på trampolinen, med vannsprederen under. -Du kan tro det var gøy;)

Barna er stadig på jakt etter småkryp, og her har de funnet en marihøne.
Jeg hørte at de prøvde å få den til å fly, for da kan en jo få et ønske oppfyllt.
Siden det var Linnea som fant marihøna, og det dermed var hun som kunne ønske seg noe,
Så hørte jeg Naomi si: "Linnea, Linnea.....kan du ikke ønska at jeg og finner en marihøne, så kan jeg og ønske meg noe?" -"Jada det kan jeg" sa Linnea, så flydde marihøna:)
Hehe, snakk om snill lillesøster.

Håper du har hatt en fin dag i dag:)

Perler på en snor


2 kommentarer:

Unknown sa...

For noen skjønne jenter! Så søtt! :) Huset blir kjempefint. Lykke til. Maling er gøy! :)

Mariann sa...

Knis! Måtte le av marihøne - historien! :D Jeg fant en marihøne på meg i Trondhjem nå når vi var der under relativt utrivelige omstendigheter. Rart med det, man vokser liksom ikke fra å ønske seg noe ;)