lørdag 16. oktober 2010

Hvordan holde orden i gangen

Slik så gangen/ hallen vår ut før. (I et ryddig øyeblikk vel og merke)
Jeg syntes det var fnt å ha den brukte to-seteren innenfor ytterdøren.
Og det er fint og flott det, så lenge det er så ryddig som dette.
Men etter noen måneder med tråkk inn og ut, av både barn og voksne og venner på besøk;
fant jeg ut at slik kan vi ikke ha det.
Planen var jo at alle skulle sette fint fra seg skoene i hyllen bak skyvedørsgrderoben, og der skulle også alle jakker henges.
Men dette fungerer altså ikke i praksis.
Så da kom jeg frem til at kanskje dette er en bedre løsning. En hylle til sko for hver og en i familien, og en skohylle til gjester. Votter, luer og hansker i kurvene.

Så ble det jo også plass til litt koselig pynt oppå hyllen:)


Synes disse zinkhusene er så fine, skulle gjerne hatt enda fler jeg. Disse får pynte oppå hyllen intil videre. Det er jo litt koselig å forandre pynten alt etter årstid tenker jeg.
Kanskje jeg og barna kan lage en koselig juleutstilling her etterhvert:)
Ha en fin dag videre alle sammen:)





Perler på en snor 

4 kommentarer:

meaningmoon sa...

Så fint du har det, ikke lett å finne en god løsning på dette med jakker og sko, føler til tider det flyyyter:))

Gammel stil sa...

Du har det altså så fint:):) Vi liker bloggen din så godt. Ikke så dumt med en hylle til sko for dere og en hylle for gjester:)

Stor klem:)

Villasol sa...

Ble kjempeflott. Var veldig fin før også, men nå ble det så hjem koselig. Koselige zink hus. Elsker de. Har akkurat kjøpt meg et par nye, men jeg ønsker meg fler :)

Ha en fin lørdags kveld!

Klem Ingunn

Mariann sa...

Oi, så flott altså! Den gangen deres er jo bare helt herlig med all den plassen (å rote på, hehe)