fredag 15. oktober 2010

Multitasking

Nå har jeg vært så heldig å få barnepass en liten stund.
Vi har en kjempesnill nabodame som tilbudte seg å ta med de to minste på trille- og sykkeltur.
Så deilig med et lite "friminutt" i hverdagen. Jeg har allerede rukket å ta litt bilder, se i blad, tatt en tekopp. Og nå har jeg akkurat vasket ut av kjøleskapet.
Gi meg en stund fri.... så skal jeg rekke å gjøre "alt" liksom hehe, multitasking, er det vel det kalles:)
 Nå er de vel hjemme snart, da skal vi kose oss og se X faktor,
har ikke fått med meg noen av programmene ennå.
Rosene over fant jeg på Obs i dag, syns de var så fine, så er de visst norske:)
Ha en koselig kveld dere og:)




Perler på en snor 

4 kommentarer:

Christina Mari sa...

Deilig med litt "fri" innimellom.
Ha en flott helg & kos dere i kveld.
Klem Christina

Gammel stil sa...

Nydelige bilder :)

Klem:)

Storesøstra sa...

En sånn snill nabo er jammen gull verdt!!! Så omtenksomt gjort å gi en mor en liten pause for seg selv!

God helg:-)

Mariann sa...

Å, sånne pauser er bare gull verdt!! :) Du er skikkelig flink å ta bilder! Formidler stemningen så bra! :)