torsdag 27. januar 2011

Heklet teppe

Et lite hekleprosjekt jeg har holdt på med i det siste. Det skulle bli et gulvteppe, og jeg heklet med trippel tråd for å fa det tykt. Oppskriften er fra "dalegarn"
Teppet var fint og flatt så lenge jeg fulgte oppskriften, men så ville jeg ha det STORT, og det i oppskriften var ganske lite. Så jeg fortsatte å hekle og øke på samme måte som før, noe som endte med at teppet ble som et "foldeskjørt" etter hvert, såååå...nå tror jeg ikke det passer som gulvteppe lenger, men det få heller duge som pynt i en stol eller over en benk eller noe.
Skal vise bilde av det ferdige resultatet når jeg har fått festet tråder og dagslys;)

3 kommentarer:

Torill sa...

Det vert kjempefint! Gledar meg til å sjå det ferdige resultatet.

Bjørkely sa...

hei hei!
Det var en nydelig farge og et flott mønster! :)

Mariann sa...

JEg dør av misunnelse. Jeg vil ha et heklekurs :)